מסכת קומפרס לעין

אם אתם סובלים מעין יבשה, אדמומית, דומעת או מתחושה של לכלוך בעין, יהיה חשוב לקבל טיפול רפואי. וכשיפגשו עם רופא העיניים שלכם, ייתכן שהוא ימליץ לכם על טיפול באמצעות מסכת קומפרס לעין. בואו נבין במה מדובר, כמו כן נבין אם המסכה מהווה פתרון לכל בעיות העיניים השונות.

מסכת קומפרס לעין

הכי חשוב, קודם כל בואו נבהיר את העובדה הבאה: מסכת קומפרס לעין לא יכולה לטפל בכל בעיות העיניים השונות. בשביל זה יש לכם את רופא העיניים שלכם, שיאבחן מה הבעיה ויתאים לכם את הטיפול הנכון ביותר. אם רופא עיניים החליט לטפל בכם באמצעות מסכת קומפרס לעין אז כנראה שאתם סובלים ממקרה של עין יבשה. בואו נבין מה היא מסכת קומפרס לעיניים.

מה היא מסכת קומפרס לעין?

מסכת קומפרס לעין היא מסכה שצוברת לחות באופן טבעי. זאת, משום שהיא מכילה ג’ל מסוג ג’ל סיליקה. הג’ל הזה נוטה לצבור לחות באופן טבעי, והוא גם מסוגל לשמור על טמפרטורות יציבות. למעשה, מסכת קומפרס לעין יכולה לשמור על טמפרטורה של 38-43 מעלות במשך 5-10 דקות, בממוצע.מסיכת קומפרסים חמים לעיניים

בכדי לעודד את היכולת של ג’י הסיליקה לצבור לחום ולשמור על חום, מכניסים את מסכת הקומפרס למיקרוגל. לא להרבה זמן, בדרך כלל לדקות בודדות בלבד של חימום. מסכת קומפרס לעין מציעה שילוב ייחודי ביותר של חום ולחות ברמה של 94%.

במה אפשר לטפל עם המסיכה?

אנשים לעיתים סובלים ממצבים של עיניים דומעות, תחושת לכלוך בעין, צריבה בעיניים, עיניים יבשות ועוד. כמו כן, לעיתים אנשים מגלים שעורה בעין או דלקות עיניים, מה שיצריך טיפול בהתאם. מסכת קומפרס לעין אמנם לא יכולה לפתור את כלל המצבים האלו, אבל היא יכולה להוות מענה לכמה מהם.

בכדי להבין אם מסכת קומפרס לעיניים היא משהו שיכול להתאים לכם, יהיה חשוב לקבוע פגישה אצל רופא עיניים. ואם אתם בכל זאת מנסים לטפל בעצמכם ללא ייעוץ רפואי, זכרו כי אם עוברים יום-יומיים ודבר לא משתנה, אתם כנראה צריכים רופא עיניים.

האם מסכת קומפרס לעין יעילה? כמה מסכה עולה?

בעוד ששימוש במסכות אלו יהיה יעיל במקרים מסוימים, במקרים אחרים השימוש במסכת הקומפרס יהיה פחות יעיל. באשר למחירים של מסכות קומפרס לעיניים, מאוד תלוי איזה סוג של מסכה אתם צריכים. בעוד שיש מסכות עיניים טרמיות-חשמליות בעלויות של מאות שקלים בודדים, יש גם מסכת קומפרס לעין בעלויות של עשרות שקלים בודדים.